magen min snurrar

Hallåå!
Idag kan ha varit världens längsta dag känns det som, och än är den inte över.. Är så sjukt trött och har haft ont i magen sedan lunchen i skolan. Men jag ska städa och redigera bilder ikväll tror jag så jag kommer nog att överleva..
 
När jag gick från bussen in till lägenheten så gick två personer bakom mig. En av de två sa plötsligt att det var synd om den andra som bode på bottenvåningen eftersom hon var en tjej. Sedan började de diskutera om att tjejer inte kan försvara sig mot överfall medan killar kan försvara sig mot minst en person.
Hur tänker man då lixom? De finns väll svin starka tjejer och killar? Och det finns väll även jätte svaga killar och tjejer? Sluta generalisera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback