Vegan Pizza, försvunna pannkakor och en 70åring

Hej! Så i dag i skolan var det pannkaka, min favorit rätt i skolan. Och jag hade sett fram emot det sedan jag såg att det var pannkaka idag(typ sedan igår). Så när jag kom till matan och öppnade kylskåpet där de förvarar specialkosten så är min mat inte där, jag börjar fundera om det vegetariska kanske är veganskt för att det skall passa fler.. Men jag vågar inte ta så jag frågar kökspersonalen och de säger att de ställt en låda med veganska pannkakor till mig i kylskåpet. Men icke. Inga pannkakor till mig, blev jätte ledsen och la mig på golvet i fosterställning och grät med tummen i munnen... Nee nu vart ni lurade! haha!
Jag fick äta falafel och pasta istället, vart ganska besviken men jag får överleva.
Har även varit och firat morfar lite eftersom han fyller 70år idag! Grattis älskade morfar!
Sedan bjöd mamma på vegan pizza från Old Saints i Gävle! Super gott men fick vänta 30min på pizzorna..
 
 

Kommentarer
Therese säger:

Visst är den! Men vad gott det såg ut. Vad är det för märke på dina sängkläder, älskar den gula färgen

Svar: Verkligen! Ja de var jätte gott, brukar alltid äta för pizza och bli lite illamående av all mat hihi!^^Märke... Ja jag skulle tro att de är ifrån IKEA, jag fick de av min mamma när jag köpte ett större täcke!
EvaJosefina

2013-10-01 | 20:53:22
Bloggadress: http://sailorswife.se
Olivia Magnusson säger:

Mums :D

sv: åh tack :D
Koftan är en ganska gammal från H&M tror jag :)
kramis♥

2013-10-01 | 21:56:44
Bloggadress: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Matilda säger:

Den pizzan såg ju galet god ut! :o

Svar: Det var den verkligen! Finns att köpa på Old Saints i Gävle! :)
EvaJosefina

2013-10-08 | 11:24:44
Bloggadress: http://missbuttercup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback