Tystnaden i helgen

Hej! har varit tyst här i någomn dag, hihi, de kan vara för att jag inte har haft inspiration och haft ont i magen halva dagen igår och halva dagen idag. Jag åkte i vilket fall som helst till Joel i fredags och spenderade helgen där. Åkte hem i söndags kväll. Lördagen började med en tur till Bollnäs med Joel och hans mamma. Vi kikade lite på kläder och sådant på erikshjälpen och röda korset, jag hittade ett par klackar och en tjocktröja och Joel hittade en mössa, en jätte fin kastrull och en stickad tröja. Super mysig tant som jobbade på rödakorset(om jag minns rätt). hihi.
Söndagsmorgonen började med en promenad och frukost i skogen, jag behövde dock gå på toa  efter vi ätit upp de goda svampmackorna och gröten vi hade med oss, så då var det bara att gå hem igen..hihi.
Hade det allmänt mysigt och kollade på film och lite så där tills det var dags att gå till tåget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback