P-piller

Så det här med p-piller? Äter ni p-piller? Om ni gör det, har ni fått några biverkningar eller liknande?
Jag har börjat fundera över varför jag är ledsen så ofta utan någon riktig anledning och kommit fram till att det kan ha att göra med p-pillerna jag äter. Lika huvudvärk, mensvärk, humörsvängningar har förmodligen ökat sedan jag började med p-piller. Tidigare för ca två veckor sedan kunde jag inte koppla det till något men nu börjar jag fundera över om det kan vara p-pillerna som förvärrar det. Jag har även läst i många olika forum och preventilmedels sidor om just biverkningarna och det verkar stämma väldigt bra. Och inte nog med det så är de inte veganska,
Så.. jag slutar med p-piller och försöker hitta ett annat alternativ!
 

Kommentarer
Catalina Lindberg säger:

Jag får också en del biverkningar ifrån p-piller som humörsvägningar, huvudvärk/migrän, ännu värre mensvärk och allt möjligt. Fyfan säger jag bara.

Svar: Ja de e typ som jag då! Måste hitta något bättre! :3
EvaJosefina

2013-10-04 | 20:48:58
Bloggadress: http://catysdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback