En sjukdag

Hej! ligger lågt idag, kollar på pldebatt och läser massa bloggar för jag mår bajs idag. Ont i huvudet, ont i magen trött och jätte seg. Så stannade hemma från skolan och jobbar hemifrån istället. Kanske det resulterar i att jag mår bättre senare, hoppas det iaf!
Igår var jag på min första teorilektion på trafikskolan. Det var ganska tråkigt och läraren verkade inte ha så stor koll på det han pratade om, tänker nog inte köra med honom om en säger så. Övningskörde också med pappa, tränade på att göra mjuka inbromsningar och mjuka "ivägkörningar" och jag tyckte att jag ganska duktig! hoho.
Har även börjat kolla på serien Doctor Who och kan inte bestämma mig över om den e bra eller lite små ful hihi.
 
 
The Naked And Famous – Punching In A Dream
The Naked And Famous – Young Blood
 Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer
Jullan Svensson - Foto, Träning, Vardag & MODE. säger:

super fin bild!
hoppas att du mår bättre.
kram <3

Svar: Tack tack!Kram!
EvaJosefina

2013-10-08 | 17:02:38
Bloggadress: http://www.svenssonjullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback