En höstig dag på hösten

Har spenderat dagen med Jonna och sedan Saga. Varit på spinning och cyklat jätte fort, gått och kikat i affärer och inhandlat en kofta och en t-shirt, ätit lunch på Gävligt Gott med Jonna. Sedan när Jonna åkte för att jobba på en biograf så tog jag min väska och gick till Saga och Jimmy för att baka veganbiskvier och mysa med min syster. Vi plockade löv, gjorde lövrosor, bakade, lyssnade på musik och kollade lite på tv, väldigt mysig dag!
Har även lyssnat massor på Veronica Maggios nya låtar som e jätte bra!
 
Veronica Maggio – Mörkt
Veronica Maggio – Bas gillar hörn

Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr! :)

Svar: nej, drygt att du komenterar med reklam...
EvaJosefina

2013-10-04 | 22:58:44
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
Linnéa Alpsten säger:

Vad mysigt :D

Svar: Ja verkligen!
EvaJosefina

2013-10-05 | 16:23:18
Bloggadress: http://linneaalpsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback