en annan del av landet

God dag.. Var i stockholm med min syster Saga och min mamma igår. Spenderade några timmar i affärer och ett tag på fik och andra matställen. Inhandlade nya ansiktsrengöringsprodukter från The Body Shop, trosor och en bh från Lindex och en fin, vinröd, a-linjeformad klänning med långa ärmar från Monki. Vi började dagen med lunch på Renée Voltaire´s restaurang inne på PUB. Haha jag bestälde en veggomacka med rostade grönsaker och hummus och en äpple, ingefära och chilli juice.. Juicen var så sjukt stark att jag inte kunde dricka upp hela hihi..
Ja vi hade det jätte mysigt, bara jag mamma och Saga, de var längesen vi gjorde något bara vi. Tog dock inga bilder då jag inte orkade släpa med mig kameran.
På vägen hem stannade vi och åt på McDonalds innan vi åkte och hälsade på pappas faster som vi inte träffat på jätte länge!
Och idag har vart ta de lungt, städa  osv. dag bara!
Terror – Keepers Of The Faith
La Dispute – The Surgeon And The Scientist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback