det e familjens helg

Har spenderat helgen med släkten och några timmar på en foto&mediamässa. Har dock inte fotat något så kan inte dela några fina ögonblick med er i bildform. Lördagen började iaf med att jag åkte ner på stan och mötte upp min Joel sedan gick vi på mässan och lyssnade på en föreläsning av " " från moderskeppet.se kikade även på massa kamera prylar. Sedan tog vi oss hem och åkte till min mormor och morfar för att fira att morfar fyllt 70år. Hela mammas släkt var där, morbröder och kusiner åt middag och lekte tillsammans. Sedan var det dags att åka hem och sova lite. Idag har vi Joel, jag, Saga och Mikeal varit och hälsat på farfar och hans fru Gun. Blev bjudna på super god lunch och jag fick födelsedagspresent i form av lite pengar. Efter lunchen hos farfar promenerade Saga, Joel och jag till lidl och handlade lite chips och gick till bussen så Joel skulle hinna med tåget hem till Arbrå. Har haft det otroligt mysigt och annourlunda denna helgen.. Sitter nu och äter chips och lyssnar på Veronica Maggios nya album Handen i fickan fast jag bryr mig som har förtrollat mig in i en helt ny värld.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback