Ett halvt välkommen


 
Detta mina vänner är min ca trehundraelfte blogg. Jag har försökt att blogga förut och det har för det mesta slutat med att jag tröttnat eller försökt fixa min bloggdesign och råkat förstört den och sedan inte orkat fortsätta blogga.
Jag skulle kunna tolka det som att min hjärna och mina fingrar inte är anpassade att blogga, men nope så är inte fallet. Jag ger det en chans till! Nu när jag ändå är hundvakt hos min mormor och inte har något bättre för mig så börjar jag, tror jag.
Jag har redan fuckat upp bloggdesignen och saknar meny och allt sådant som ska vara.
Önska mig lycka till.
 
Blair – Wake Up Shake Up
Of Monsters And Men – Dirty Paws
 

Kommentarer
Daniella 🌙 säger:

Men din design nu är ju fin!


Svar: intressant åsikt, hur tänker du om köttindustrin, och rökning? C: *nyfiken i en strut*

Svar: Svar:Man tackar! Jag har faktiskt fuskat lite och fått hjälp av en vän.

Köttindustrin och rökning? Som i att det skulle förekomma djurprodukter i cigg eller en var för sig?
Jag är Vegan så jag är emot att vi utnyttjar djur på det vis vi gör idag. Äter inte djurprodukter och använder inget från djur utom secondhand ullkläder.
Och Rökning... Jag är emot det eftersom det är så pass skadligt och förstör både kropp och miljö.
Var det svar på dina frågor eller ska jag utveckla mina tankar? :3
Hur tänker du själv om köttindustri, alkohol och rökning?
EVa None

2013-08-31 | 15:58:08
Bloggadress: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback